zondag 19 mei 2013

Heb je zin om een workshop te volgen, geef je dan op.
 
Woensdag 5 juni: Workshop 2 verschillende Post it. Blokjes  met  1 pen
Workshop kosten zijn € 15,00 Doe je een bestelling van 25,00 of meer op deze morgen,
dat zijn er geen kosten aan de workshop verbonden.
Bij mij thuis in Bovenkarspel van 09:00 uur tot 11:30 uur.
Dit is incl. materiaal, werkbeschrijving en koffie/thee en iets lekkers.
Ik heb plek voor 6 personen.

Dinsdag 18 juni: Workshop 3 kaarten maken incl. stempel
De kosten voor deze workshop zijn € 20,00.
Graag een aanbetaling van € 10,00 voor de stempel
De workshop is bij mij thuis in Bovenkarspel
En begint om 20:00 uur tot 22:30 uur.
Dit is incl. materiaal, stempel, werkbeschrijving en koffie/thee en iets lekkers.
Ik heb plek voor 6 personen.


 Zaterdag 22 juni: 5 Workshop verschillende kleine Cadeautjes maken, incl. lunch.
De kosten voor deze workshop met Lunch is € 30,00.
Graag een aanbetaling van € 15,00
De workshop is bij mij thuis in Bovenkarspel.
Begint om 11:00 uur tot 15:00 uur.
Dit is incl.. materiaal, een pak scrappapier  werkbeschrijving, koffie/thee iets lekkers en lunch.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten